BASISCURSUS HYPNOSE

Module 1 van de Opleiding tot Internationaal Gecertificeerd Hypnotherapeut

Reeds Geplande Cursussen

3 en 4 juni 2024

klik hier om je in te schrijven!

Wat mag je verwachten

Ben je van plan om alle modules (3) te volgen maar kan of wil je dit niet in 7 op elkaar volgende dagen (7-daagse training) doen. Geen probleem, je kan dit ook spreiden en zo de modules op je eigen tempo volgen. Dat kan ook aan het voordeeltarief van €1477 ipv €1731 (3 modules apart).

Selecteer dan bij het inschrijven voor Module 1: IHR Opleiding Gespreid en geniet van een korting van €254.

Praktische Informatie

Uren: 10u – 17u

Dagen: 2 dagen

Prijs € 477 (incl. BTW)

Taal: Nederlands

Catering: Koffie, thee, water, snacks & lunch inbegrepen

Locatie: Lokalen Ferm – Remy Site Leuven

Extra’s

Cursusboek

Per module: video opname van de volledige cursus

Online Bibliotheek met documenten en lesvideo’s

Certificaat

Video Recensies

Je Trainer

Rob De Groof

Rob De Groof is een van Europa’s vooraanstaande hypnotiseurs en de eigenaar van het zeer succesvolle HypnoseCentrum.be in België waar hij samenwerkt met 8 hypnotherapeuten in 3 verschillende steden.

Als eigenaar en hoofdtrainer van de European Hypnosis Academy en HypnoseSchool.be heeft hij al een paar honderd leerlingen opgeleid in de wonderlijke kunst van de directe hypnose, terwijl hij les geeft in zijn school in België of de wereld rondreist.

Als de officiële trainer van zijn mentor, wijlen Jeffrey Stephens, is een van zijn doelen Jeffrey’s technieken en aanpak levend te houden. Rob is ook trainer van Sheila Granger’s Virtual Gastric Band, Bob Burns’ The Swan en het Dave Elman Hypnose Instituut.

Hij is de auteur van het boek “Mentalism for Hypnotherapists” en de presentator van de online show: “The Art of Simple Hypnosis”.

Interview met Rob De Groof

Certificaties

Bezoek ook eens de site van HypnoseCentrum.be